Гаряча лінія

ДАБІ відкриває нові можливості для спілкування з громадянами.

Телефон контактного центру Держархбудінспекції

0 800 210 011

Графік роботи “гарячої лінії” Державної архітектурно-будівельної інспекції України

Прізвище, ім’я, по батькові

Посада

Дні прийому

Телефон

 КУДРЯВЦЕВ
Олексій Віталійович
Голова

Другий четвер місяця
з 11.00 до 13.00

291-69-74

Перший заступник Голови

Перша середа місяця
з 11.00 до 13.00

291-69-74

Директор Департаменту державного архітектурно-будівельного контролю і нагляду Перший четвер місяця
з 15.00 до 17.00
291-69-74
Директор Департаменту дозвільних процедур

Перший понеділок місяця
з 15.00 до 17.00

291-69-74

Начальник Управління ліцензування, обстеження та паспортизації

Другий вівторок місяця
з 15.00 до 17.00

291-69-74

Директор Департаменту нормативно-правового забезпечення

Третя середа місяця
з 15.00 до 17.00

291-69-74


Урядова телефонна “гаряча лінія” (Національна система опрацювання звернень до органів виконавчої влади) – телефонний центр спілкування Уряду з громадянами, що дозволяє їм оперативно отримувати інформацію від органів виконавчої влади. Усі дзвінки приймають фахівці Урядового контактного центру та надсилають їх відповідним органам виконавчої влади відповідно до компетенції, які розглядають звернення та надають відповіді заявникам.


Номер телефону урядової “гарячої лінії”: 1545

Для мешканців м. Києва та громадян України, які перебувають за кордоном,  номер телефону урядової “гарячої лінії”: (044) 284 19 15


Урядова телефонна “гаряча лінія” працює цілодобово.


Надіслати звернення до органів виконавчої влади можна через веб-сайт Урядового контактного центру www.ukc.gov.ua


Звертаємо увагу, що на базі Урядового контактного центру цілодобово працює спеціалізована “гаряча лінія” для інформування громадян України, які переселяються із тимчасово окупованої території АР Крим і міста Севастополя та регіонів проведення антитерористичної операції в інші регіони України.


Цілодобово також працюють такі спеціалізовані “гарячі лінії”:

  • спеціалізована “гаряча лінія” з питань допомоги учасникам та постраждалим внаслідок народного протистояння;
  • спеціалізована “гаряча лінія” для звернень громадян з питань корупційних діянь у центральних і місцевих органах виконавчої влади, державних і комунальних установах;
  • спеціалізована “гаряча лінія” – “Діалог з малим бізнесом” з метою оперативного розгляду скарг на протиправні дії посадових осіб органів виконавчої влади;
  • спеціалізована “гаряча лінія” з питань забезпечення реалізації житлових прав мешканців гуртожитків.